środa, 17 grudnia 2014

Berlin 1945 - next update; następny dodatek.

Sorry for being quiet for some period of time, that's because I am very busy at work right now. However I'm back to hobby now and today I am going to play game at Hugh and tomorrow at our club. So I'm back to business now. To give you something in exchange, please check Bill's blog and his relation from our big Berlin 1945 game with the Rapid Fire rules. Links you can find below.
Przepraszam za tak długą ciszę na moim blogu, spowodowane to tym, ze jestem obecnie dość zajęty w mojej pracy, jednak teraz powracam do hobby i na przykład dzisiaj mam umówioną grę u Hugha a jutro w naszym klubie. Jestem więc ponownie w grze. Aby jednak dać Wam coś w zamian, odwiedźcie blog Billa, gdzie właśnie pojawiła się jego relacja z naszej dużej gry Berlin 1945 z użem zasad Rapid Fire. Linki znajdziecie poniżej:

Bill's relation:
Relacja Billa:

My relation:
Moja relacja:

Update with OdB:
Dodatek z OdB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz