niedziela, 20 lipca 2014

Francuskie okręty liniowe. French Ships of the Line.

Kolejny ukończony projekt, który od dłuższego czasu zalegał w mojej szufladzie. Na początku tego roku wziąłem udział w konkursie malarskim forum Strategie (w obecnym też wziąłem udział, ale o tym napisze w innym miejscu). Mój okręt HMS Britannia zajęła wtedy drugie miejsce. Nie osiągnąłbym tego wyróżnienia bez czegoś na czym mógłbym szkolić techniki malarskie itp. Takimi "myszami doświadczalnymi" były okręty francuskie. Teraz udało mi się je w końcu dokończyć i dziś mam przyjemność je w końcu pokazać.
Another finished project, which from long period of time awaits layed in my drawer. On the beginning of this year I took part in painting competition of the Strategie forum (I'm taking the part in the current one, but I will write about it later). My ship HMS Britannia took the second prize. I wouldn't achieve this result without something I can call the "laboratory mice". These "mice" were French Ships of the Line. Now I finally managed to finish them and can show you them right now.

Wszystkie modele to Langton Miniatures w skali 1/1200.
All models are 1/1200th Langton Miniatures.

Achille
Argonaute
Heros
Cornelie

Zdjęcie eskadry:
Squadron picture:
Wszystkie moje okręty:
All my ships: 

7 komentarzy:

  1. Cholerciaaa piękne te okręciki... Ach rozmarzyłem się ;-)
    Zwłaszcza dwie ostatnie fotki robią wrażenie.
    Jakby jeszcze zniżyć aparat, prawie do poziomu wody, wyszłoby zdjęcie jak z filmu dokumentalnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki Panowie. Te ostatnie zdjęcia to w sumie taki spontan. Ustawiłem je do zdjęcia i coś mnie skusiło by zasymulować bitwę. Cieszę się, że efekt się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. To do tego Orspreya który ma wyjść szykujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, te okręty to na odtworzenie Trafalgaru, który mam nadzieje wreszcie rozegramy... Ten Osprey to sprawa późniejsza, lata 60te i 70te XIX wieku. Zasady zostały przetestowane, jednak nie wiem na jakim obecnie stadium w wydawnictwie są obecnie...

      Usuń
  4. Very very nice ships Bart! An impressive sight!

    OdpowiedzUsuń