piątek, 31 lipca 2015

Polska 1920 (#1). Poland 1920 (#1)

Dzisiaj kolejna porcja  nowych figurek, lecz tym razem są one w skali 28mm. Już jakiś czas temu chodziłem z zamiarem rozpoczęcia nowego projektu, który  nazwałem Polska 1920. Dwa lata temu kupiłem już nawet pierwsze figurki, jednak inne projekty przykuły moją uwagę i przeleżały sobie na półce ten okres. Teraz gdy szykuję się do naszej dużej październikowej gry, z grupą AB1 , w końcu mam okazję się za nich zabrać. Do tego czasu muszę przygotować siły składające się z 10 elementów. I oto pierwsze z nich. Pokazywane przeze mnie figurki pochodzą od Scheltrum Miniatures i może historycznie nie są one najlepsze, jednak dla moich potrzeb są one wystarczające.
Today another part of my newly painted figures, this time it is 28mm. Some time ago I was going to start new project, which I called Poland 1920. Two years ago I bought first figures, but then other projects took my attention and those figures spend the time on my shelf, waiting for better times.Now when I preparing myself for our big AB1 game in October, finally have the opportunity to move forward with this project. Till this time I have to prepare the forces consist of 10 elements. Those are the first. All figures showed by myself today are Scheltrum Miniatures. They are not 100% historical correct, however they good enough for me.

Oficerowie/Officers:

Lkmy/LMGs:

Amunicyjni do lkmów/LMG's loaders:

Pierszy/First:

Drugi/Second:

Trzeci/Third:

Wszyscy razem/All together:

6 komentarzy:

  1. They look fantastic Bart! Very nice painting!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajni :), powiedz mi gdzie znalazłeś strukturę plutonu z 1920?

      Usuń
    2. Dzięki. Przykładowe struktury są w najnowszej pozycji Ospreya o wojnie polsko-bolszewickiej.

      Usuń
  2. Those look great Bart - looks like a great new project.
    Cheers
    Stu

    OdpowiedzUsuń