niedziela, 21 kwietnia 2013

Salute 2013 - p1

So I'm back from the Salute. First I would like to show you what I bought. There is few interesning things. So the first is the picture of models and figures which aither I bought or I received or I won during the show:
No to jestem juz po Salute. Na początku chciałbym się pochwalić co tam kupiłem. Jest tam kilka interesujących rzeczy. Na pierwszym zdjęciu widzicie modele i figurki, które albo kupiłem, albo dostałem albo też wygrałem podczas show:
The second picture is about the books bouth during the show:
Drugie zdjęcie przedstawia książki nabyte podczas show:
Soon I'm going to show you some pictures from the show. Unfornutelly there is not so many as I did it last year - it just was not enought time for this. I played few games, met a lot of friends. Any way, there will be the relation posted very soon on this blog.
Wkrótce pokażę kilka zdjęć, jakie zrobiłem podczas show. Niestety nie ma ich tak dużo, jak to było w zeszłym roku - nie było zbyt dużo czasu na to. Rozegrałem kilka gier, spotkałem wielu przyjaciół.
Relacja z show ukaże się już wkrótce na tym blogu.

4 komentarze:

  1. To widzę szykują się szwedzko-polskie rozgrywki ;-) Mam nadzieję, że znajdziesz chętnych do XVII bitew z OiM i że będzie ich wielu...;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do chętnych do gry to znajdę na pewno. Jeden z moich znajomych z klubu tez odwiedził Salute i tez zrobił zakupy u Wargamera. Wiem że ma już zrobionych Osmanów w 15mm, więc szykuje się kilka ciekawych gier.

      Usuń
  2. Looks like you did very well at Salute Bart! Nice haul!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I did Rodger. This time, as the much more experienced I spend time much more efficient, so I had time for few games, for chating and for shopping as well.

      Usuń