poniedziałek, 30 listopada 2020

Missing in action Soviet soldiers. Zaginieni w akcji sowieccy żołnierze.

I was surprised the same way as German soldiers, when entering Stalingrad and discovered more Soviet soldiers. I was almost 100% sure that I painted them all, but no, I was mistaken. Preparing my next miniatures to paint I discovered one more bag. It was a quick job and they are done, ready to serve comrade Stalin. I believe, that all figures are Britania Miniatures, but again, I could be wrong...

Byłem bardzo zaskoczony, pewnie w ten sam sposób jak Niemcy wchodzący do Stalingradu i odkrywając że wciąż są tam sowieccy żołnierze. Byłem na 100% pewny, że pomalowałem ich wszystkich, a tu nie, myliłem się. Przygotowując kolejne figurki do pomalowania natknąłem się na jedną więcej torebkę. To była szybka robota i juz są gotowi, by służyć Stalinowi. Wydaje mi się, że figurki są od Britania Miniatures, ale znowu, mogę się mylić...

Cavalry. Kawaleria.

I got one rider and 4 free horses. Possibly that the riders are somewhere there and if I find them I will add them. Until then, I will use free horses as a marker for left animals, when the unit becomes dismounted.

Mam jednego jeźdźca i 4 konie luzem. Prawdopodobnie gdzieś tam są do nich jeźdźcy i jeśli ich znajdę, to ich dodam. Na razie wolne konie będą służyć jako luzaki, gdy oddział zostanie spieszony.





Artillery crew. Artylerzyści.

4 new figures: two officers, one carrying the shell and one checking something in the box.

4 nowe figurki: dwóch oficerów, jeden przenoszący łuskę i jeden sprawdzający coś w skrzynce.



Kneeing soldier. Klęczący żołnierz.




Recce soldier. Zwiadowca.



Surrendering soldiers. Poddający się żołnierze.




6 komentarzy:

  1. Very nice work all around, Bartek. Perhaps the riders have dismounted and skulking around somewhere - if not, hope you find them.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. It is quite possible as I still have a few bags and boxes with 20mm stuff...

      Usuń
  2. Handsome figures Bart, very nice job on them!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo coś nowego! Super robota Bart!

    OdpowiedzUsuń