niedziela, 8 stycznia 2023

The last figures of 2022: By Fire and Sword. Ostatnie figurki 2022: Ogniem i Mieczem.

Last year I focused mainly on By Fire and Sword. However, my armies finally look the way I wanted them to. Today, the last figures I painted last year, however, basing was done on the 1st of January. Mainly Polish-Lithuanian Commonwealth and Gdansk, and a few extra figures for both armies. Don't worry, I still have some painting to do on this theme, but it's a small one, although I don't think I'll be back to 15mm any time soon. However, all this can change ;) All figures and flags, except for one, are Wargamer products.

W porzednim roku skupiłem się głównie na Ogniem i Mieczem. Jednak moje armie wyglądają w końcu tak jak sobie tego życzyłem. Dzisiaj ostatnie figurki jakie pomalowałem (podstawki zrobiłem 1 stycznia). Głównie Rzeczpospolita i Gdańsk oraz kilka figurek dodatkowych dla obu armii. Nie bójcie się, wciąż mam coś do pomalowania z tego tematu, ale jest to coś małego, chociaż wydaje mi się, że nie prędko wrócę do 15mm. To wszystko może się jednak zmienieć ;) Wszystkie figurki i flagi, oprócz jednej, to produkty Wargamera.


Colonel von Winter. / Pułkownik von Winter.

Yes, the base has a peasant informer! Tak, podstawka zawiera chłopskiego informatora!

Western Type Officers. / Oficerowie typu zachodniego.

The Gdansk banner is designed by me. Chorągiew gdańska jest zaprojektowana przeze mnie.


Mounted militia from Gdansk. / Konna milicja gdańska.



Polish peasant partisans. / Polscy partyzanci chłopscy.


Transport wagons. / Wozy transportowe.



Special models. / Modele specjalne.

From left to right: Peasant Guide, Medic, Captive, Messenger, Provost.
Od lewej do prawej: chłopski przewodnik, medyk, jeniec, posłaniec i profos.



10 komentarzy:

  1. Z nową edycją się zmieni 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zostawiłem sobie taką możliwość. Dodatkowo mam nową książkę Michałą, której brakuje dedykacji ;)

      Usuń
  2. Bardzo udana armia Bartku. Cieszy mnie tym bardziej, że duża część tych wzorów wyszła z mojego warsztatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo przyjemnie się to malowało. A które konkretnie są Twoje?

      Usuń
    2. A np te:
      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgWd6pg2Y9eASpNxXYiy6wIZsovad6xkGUH-QYkw9Pwc8KoOfef20ObDmAnSZNllgTHo5YtMKztp0OMyFUwxFJrVEKwWqU1dhI44StuTT5oA_GdnyEDW-Is8esdNKwry2XiVVVLeWE7NiBReGvT6wA8Mw_B7VXnKFC1AVt2GPkpHav7IT7wog66SzPV/w400-h310/IMG20230108124334.jpg

      to wzory z Niezwyciężonych, Dowództwa cesarskiego i duńskiego. Mix ale dozwolony i sensowny.

      Usuń
    3. Zacna rzeźba. Gratuluję.

      Usuń
  3. Gratulacje! Wygląda to niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyszło! Od wielu lat leży u mnie starter pruskiej obrony krajowej i jakoś nie mogę się przełamać, żeby to pomalować :-/

    Pozdrawiam,
    Jasiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Najważniejsze to się przełamać, potem idzie już bardzo łatwo i przyjemnie. Również pozdrawiam.

      Usuń